Wiosny Ludów 77, 02-495 Warszawa

22 668 47 19

sekretariat@diabetyk.org.pl

Przekaż swój 1,5% naszej organizacji. Prosto. Szybko. Za darmo.

1. Start
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Wydarzenia i relacje
  6. /
  7. Zduńskowolscy diabetycy w Chorwacji

Program wczasów grupy zduńskowolskich diabetyków i sympatyków Stowarzyszenia w Hotelu „DELFIN” Zelena Laguna w Poreć – Chorwacja 2018 rozpoczęliśmy w piątek wieczorem 21 września, kiedy to wyjechaliśmy ze Zduńskiej Woli do Poreć: ok. 1 100 km, podziwiając po drodze wspaniałe widoki w Czechach, Austrii, Słowenii i Chorwacji.

Do Hotelu „DELFIN” przyjechaliśmy ok godziny 14:00 – po zakwaterowaniu i obiadokolacji zwiedziliśmy Hotel, plaże i wspaniały teren wokół. W niedzielę aklimatyzacja i plażowanie nad morzem i na basenie ze słoną morską wodą, a po obiadokolacji wieczorek powitalny przy lampce wina.

W poniedziałek  po śniadaniu wycieczka autokarowa i zwiedzanie zabytków oraz  atrakcji Porec i Puli z przewodniczką p. Gosią, a po obiadokolacji jak codziennie do końca naszego pobytu, wieczorek taneczny przy muzyce na żywo.

We wtorek i środę indywidualne zwiedzanie okolicznych atrakcji, plażowanie, kąpiel w morzu i na basenie.

W czwartek wczesne śniadanie, wyjazd o 6:30 do portu w Poreć na katamaran „Prince Of Venice” i popłynięcie na zwiedzanie Wenecji z przewodniczką Chiarą – rodowitą włoszką. Wypłynięcie z Wenecji o godzinie 15:30 do portu i powrót Katamaranem na późną obiadokolację w Hotelu.

W piątek czas wolny: indywidualne zwiedzanie okolicznych atrakcji, plażowanie i kąpiel w morzu, a w sobotę kolejna wycieczka statkiem na Fish picnik gdzie popłynęliśmy statkiem „PERLA” Laguną, do Vrasar, Rovinj, przez Linski kanał. Na statku obiad i napoje. Powrót na obiadokolację i wieczorek taneczny.

W niedzielę czas wolny: spacery, zwiedzanie, plażowanie i kąpiel w morzu. Po obiadokolacji pożegnalny wieczorek taneczny.

Wszystko co piękne szybko się kończy i nasze wczasy również, po śniadaniu wyjechaliśmy z Hotelu Delfin  do Zduńskiej Woli, a po drodze jeszcze była „kwaśnica”.