Na stronie Rzecznika Praw Pacjenta znajdą Państwo wiele przydatnych informacji m.in.:

  • Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
  • Przekazywanie informacji o Stanowiskach Polskich Towarzystw Naukowych
  • Wywiady, rozmowy, nagrania, dotyczące sytuacji pacjentów w dobie epidemii COVID-19
  •  Stały monitoring informacji medialnych
  •  Kontakt z organizacjami pozarządowymi
  •  Pomoc pacjentom w problemach, nie związanych bezpośrednio z epidemią COVID-19

Od 11 maja br. osoby odwiedzające stronę internetową Rzecznika Praw Pacjenta będą mogły skorzystać z dodatkowej, nowej możliwości komunikacji z ekspertami RPP. Biuro uruchomiło możliwość bezpośredniej rozmowy w formie czatu.

Po wejściu na stronę główną (www.gov.pl/rpp) lub w zakładkę “kontakt” w prawym dolnym rogu pojawi się ikonka czatu. Po kliknięciu na nią rozwinie się aktywne okno rozmowy, w którym osoby chętne mogą zadawać pytania konsultantowi.

Czat dostępny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18.

Z konsultantami Rzecznika Praw Pacjenta nadal będzie można porozmawiać telefonicznie, dzwoniąc pod bezpłatny numer  800 190 590.

Bezpośredni link do strony: https://www.gov.pl/web/rpp/

Bezpośredni link do strony rządowej dotyczącej koronawirusa: https://www.gov.pl/web/koronawirus

Źródło: RPP/Rynek Zdrowia

Print Friendly, PDF & Email
Skip to content