Swoją premierę ma 21. edycja kampanii edukacyjnej „Jak żyć z cukrzycą”, która ukazuje się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu jakzyczcukrzyca.pl.

Publikacja została objęta patronatem Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.

Wraz z ekspertami kompleksowo opisano kwestie prewencji, metod diagnostycznych oraz roli prawidłowego leczenia cukrzycy typu 1 oraz typu 2.

Projekt mówi o kluczowych wyzwaniach oraz codziennych problemach pacjentów diabetologicznych, tak aby dostarczyć rzetelnych informacji ze strony przedstawicieli ochrony zdrowia.

Kampania otrzymała szereg patronatów od najważniejszych instytucji w Polsce.

Na okładce znalazła się aktorka Marta Wiśniewska, która opowiedziała jakie są jej sposoby na pokonywanie barier i realizowanie swoich pasji pomimo choroby.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Zapraszamy do lektury!
Kampania “Jak żyć z cukrzycą”

Skip to content